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Friedrich-Alexander-Universität Lehrstuhl für Marketing WiSo
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    Forschung

    Aktuelle Veröffentlichungen

    Der Artikel „The role of marketing in new ventures: How marketing activities should be organized in firms‘ infancy“ wurde im „Journal of the Academy of Marketing Science“ (A-Ranking) zur Veröffentlichung angenommen.

    Der Artikel „How product complexity affects consumer adoption of new products: The role of feature heterogeneity and interrelatedness“ wurde im „Journal of the Academy of Marketing Science“ (A-Ranking) zur Veröffentlichung angenommen.

    Der Artikel „Multi-Channel Management and Design: An Analysis of their Impact on Multi-Channel Conflict and Success“ wurde in der renommierten Fachzeitschrift „Marketing – Forschung und Praxis – Journal of Research and Management“ zur Veröffentlichung angenommen.

    Der Artikel „Creating Superior Value in the Eyes of the Customer: An Analysis of the Two Generic Value Drivers and Value Paths“ wurde in der renommierten Fachzeitschrift „Marketing – Forschung und Praxis – Journal of Research and Management“ zur Veröffentlichung angenommen.

    Der Artikel „All or Nothing in Sensory Marketing: Must All or Only Some Sensory Attributes Be Congruent With a Product’s Primary Function?“ wurde im renommierten „Journal of Retailing“ zur Veröffentlichung angenommen.

     

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    FAU Erlangen-Nürnberg
    Lehrstuhl für Marketing

    Lange Gasse 20
    90403 Nürnberg
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